Etykiety

sobota, 13 kwietnia 2013

PSY- GENTLEMAN

Dopiero co wróciłam do domu...
Wstawanie o 6.30 i bycie na nogach w dodatku poza domem, aż do godziny 20 chyba mi nie służy. Ale czego się nie robi dla przyjaciół i ukochanej osoby. No ale jak wróciłam to od razu pstryk! włączamy komputer. Oczywiście pierwsze było zalogowanie się na facebooka (jeszcze o tym nie wiecie, ale jestem strasznym nolifem.). Potem w pasku adresu mojej przeglądarki pojawił się adres najpopularniejszej strony z filmikami, no bo przecież trzeba sprawdzić czy ktoś czegoś nowego nie dodał.
Moje codzienne przeglądanie nowości w subskrypcjach na YouTube zatrzymało się na filmiku, którego tytuł jest w tytule postu.
No więc...

Singiel Gentleman został wypuszczony do ludzi dnia dzisiejszego. Nie sądzę, żeby chociaż odrobinę zbliżył się do sukcesu Gangnam Style, jednak niewątpliwie jest w tej piosence coś co przyciąga i chce się jej posłuchać jeszcze raz i jeszcze raz... Męczę już ten utwór od dwóch godzin i ani trochę mi się nie nudzi.
Z tego co widzę tekst nie jest zbyt skomplikowany, podobnie jak GS, ale co się dziwić? Takie piosenki najlepiej się sprzedają, a jak chcemy czegoś z przesłaniem to on ma również sporo takich piosenek. Niestety polskim tekstem jeszcze nie dysponuję, więc na razie wrzucam koreański a polski dodam potem.

No tak o piosence było, o tekście było, ale skoro to filmik, w dodatku M/V to przecież musi też być teledysk. No i tutaj Mr. PSY bardzo mnie zdziwił. Piosenka nosi tytuł Gentleman, więc logicznie myśląc w teledysku spodziewam się róż, czekoladek, kultury, miłego zachowania w stosunku do kobiet... 
NIC BARDZIEJ MYLNEGO!
Wokalista w najnowszej piosence robi dokładnie na odwrót... Dokucza kobietom, dzieciom, obcym osobom, jest wredny i niemiły. Jednak potem spotyka dziewczynę równie niemiłą i się dogadują... W skrócie?  
Nie Ogarniam.
W dodatku nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale w teledysku dość często pojawia się ruch w którym tancerki, jak i sam Psy bujają biodrami na boki, czasami obracając się wokół własnej osi. Tak bardzo przypomina mi to układ Brown Eyed Girls do Abracadabra... 
Czy tylko ja to dostrzegłam?

Tekst piosenki:

Alagamun-lan, weh, wakun, heya, hanun, gon
Alagamun-lan, weh, makun, heya, hanun, gon
Alagamun-lan, ari, gari, hanon, kari, he
Alagamun-lan, we-like, we like party, hey
Ichiba, varriya, is hara moru, mashi sondori, yama, varriya
Yougun, pegi, tur, equa, machen, varriya
Noga, onku, pega, haga, kunge, nande, varriya
Damn girl, you're so freakin sexy

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

Alagamun-lan, weh, mikuneya, hana, gon
Alagamun-lan. weh, sikuneya, hana, gon
Alagamun-lan, pali, pali, wasa, nelly, neh
Alagamun-lan, nali, nali, nasa, pali, hee
Ichiba, varaniya, nori, moli, holy, daddy, chunga, ri
Varriya, get feeling, feeling good, brutake
Varriya, gachu, gunya, sorinage, sorinage
Varriya, damn girl, i'mma party, morphine

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

Gonna make you sweat
Gonna make you wet
You know who I am, west side
Gonna make you sweat
Gonna make you wet
You know who I am, west side

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman

I-I-I I'm a, I-I-I I'm a
I-I-I I'm a, mother-father-gentleman




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz