Etykiety

piątek, 12 kwietnia 2013

Tak dawno mnie tu nie było...

Boże... 
Nie było mnie tak dawno... 
A więc... 
Zacznę od początku... 
Stare posty zostały usunięte, więc witajcie od nowa. 
Jestem Misaki... No i nie wiem co napisać dalej...
Początkowo to miało być przecież o mnie... i nadal chcę żeby było o mnie, ale... inaczej. 
Postaram się używać mniej wulgarnego języka, pisać składnie, logicznie i ciekawie... (Jak tylko zobaczycie błąd to od razu mi go wytykajcie, bo często zdarza mi się zrobić jakąś literówkę i zapomnieć jej poprawić przy sprawdzaniu tekstu). 
Na pewno będzie się tu pojawiało to na co akurat mam fazę, czyli szykujcie się na dużą ilość:
- Anime & Mangi
- J-rocka & K-popu
- Moje plany coverove (k-popowe tańce :P)
- Plany cosplayowe
- mooooże... możeeee, jakieś porady... Tak, ja i porady kiedy sama jestem niedowartościowana... ech, no ale mniejsza z tym *macha łapką*
- no... moze będę powiadamiać o nowych notatkach na moim drugim blogu ^^

no to chyba na tyle starczy... ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz